luni, 28 ianuarie 2013

GeoCam o aplicatie pentru delegatie


La inceputul anului am plecat intr-o delegatie (vizita pe teren). Am luat cu mine aparatul foto, camera video, camera video de bord, si tableta sa nu ma plictisesc pe drum. Ajungand acolo am inceput sa fac poze cu aparatul foto, si in gandul meu imi zic:

Ce bine ar fi daca pozele ar avea si coordonate, si nu ma gandesc mult si incep sa caut pe tableta o aplicatie care ar face acest lucru. Si spre surprinderea mea am gasit aceasta aplicatie minunata.

Am instalat aplicatia pe tableta si am facut prima poza, chiar in primaria comunei. Dupa care am iesit pe teren si am inceput sa fac poze, vedeti mai jos un exemplu


Pentru mai multe detalii accesați următorul link


Introdu adresa de e-mail pentru articole noi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Google+