La inceput am facut aceiasi greseala, dar in timp am inceput sa-mi organizez proiectele. Si vreau sa va arat metoda mea de organizare, poate pentru cineva este de folos.
In primul rand cream un folder pe Disc sa zicem Proiecte in acest folder cream alte foldere cu denumirea de an respectiv 2010, 2011, 2012, 2013, in aceste foldere deja cream foldere pentru proiectele in curs respectiv dupa anii in care a fost facut proiectul, si astfel noi stapanim foarte bine lucrarile, stim unde sa le cautam, si unde sa le cream respectiv dupa an. Si in final primim urmatoarea ordine:
Proiecte | ||||
2010 | 1 Proiect |
D:\Proiecte\2010\1 Proiect |
||
2 Proiect | D:\Proiecte\2010\2 Proiect | |||
3 Proiect | D:\Proiecte\2010\3 Proiect | |||
4 Proiect | D:\Proiecte\2010\4 Proiect | |||
5 Proiect | D:\Proiecte\2010\5 Proiect | |||
6 Proiect | D:\Proiecte\2010\6 Proiect | |||
2011 | ||||
1 Proiect | D:\Proiecte\2011\1 Proiect | |||
2 Proiect | D:\Proiecte\2011\2 Proiect | |||
3 Proiect | D:\Proiecte\2011\3 Proiect | |||
4 Proiect | D:\Proiecte\2011\4 Proiect | |||
5 Proiect | D:\Proiecte\2011\5 Proiect | |||
6 Proiect | D:\Proiecte\2011\6 Proiect | |||
2012 | ||||
1 Proiect | D:\Proiecte\2012\1 Proiect | |||
2 Proiect | D:\Proiecte\2012\2 Proiect | |||
3 Proiect | D:\Proiecte\2012\3 Proiect | |||
4 Proiect | D:\Proiecte\2012\4 Proiect | |||
5 Proiect | D:\Proiecte\2012\5 Proiect | |||
6 Proiect | D:\Proiecte\2012\6 Proiect | |||
2013 | ||||
1 Proiect | D:\Proiecte\2013\1 Proiect | |||
2 Proiect | D:\Proiecte\2013\2 Proiect | |||
3 Proiect | D:\Proiecte\2013\3 Proiect | |||
4 Proiect | D:\Proiecte\2013\4 Proiect | |||
5 Proiect | D:\Proiecte\2013\5 Proiect | |||
6 Proiect | D:\Proiecte\2013\6 Proiect | |||
2014 |
Fiecare proiect are cate o cifra in fata respetiv ordinea executarii lucrarii dupa perioada sau eventual numarul proiectului.
In afara de organizarea proiectelor pe foldere este foarte importanta si organizarea fisierelor in interiorul proiectului. Cum fac eu aceasta organizare:
- In primul rand, inainte de a incepe proiectul, am la dispozitie niste documente cu care trebuie sa fac proiectul, astea pot fi: contractul, fisa de date, caiete de sarcini, ridicarea topografica etc. Pentru aceste fisiere creez un folder cu numele "Date Initiale" sau "Date" si copii toate fisierele acolo.
- In al doilea rand creez un folder cu numele "Radacina". In acest fisier se salveaza toate fisierele softului de proiectare drumuri pe care il folosesc.
- In al treilea rand creez un folder cu numele "Predare". In acest folder deja salvez toate fisierele pentru predarea proiectului.
Inainte cream si un folder cu numele de "Lucru" unde salvam fisierele de lucru, dar in timp am renuntat la el si fisierele de lucru le salvez direct in Folderul Proiectului. In rezultat avem un control al fisierelor proiectului.
Pe curand.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu